Sortati dupa: Data | Popularitate | Vizualizari | Comentarii | Alfabetic

Ingrijirea pacientilor cu avc


Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS), centru de colaborare pentru siguranta pacientilor Urmareste Comment On nou-propus International siguranta pacientilor Solutions

Organizatia Mondiala a Sanatatii (OMS), centru de colaborare pentru siguranta pacientilor Urmareste Comment On nou-propus International siguranta pacientilor Solutions
OMS centru de colaborare pentru siguranta pacientilor si OMS Mondiala a Aliantei pentru siguranta pacientilor a invitat astazi ministerelor de sanatate, sanatatea organizatii furnizorul de ingrijire, profesionistilor in domeniul sanatatii, pledeaza pentru siguranta pacientilor, consumatorii si alte parti interesate sa comenteze pe cinci propus, cu potential de salvare siguranta pacientilor solutii care au fost selectate ca prioritati de catre centrele internationale de colaborare al Comitetului director. Centru de colaborare, in comun sponsorizat de catre Comisia mixta si a Comisiei mixte de International, dezvolta selectat pacientilor Solutii de siguranta, in coordonare cu OMS Mondiala Alianta pentru siguranta pacientilor. Aceasta activitate reprezinta programul Solutii de OMS Mondiale Alianta pentru siguranta pacientilor, care se traduce cunostinte despre interventii siguranta pacientilor in solutii practice pentru utilizarea de catre comunitatea globala. Electronic de siguranta pacientilor sondaj solutiile vor fi disponibile online, pana la 29 februarie 2008, la http://www.jcipatientsafety.org/survey.
Acest nou set de pacientilor Solutii pentru Siguranta abordeaza urmatoarele provocari:
- Prevenirea caderilor pacientului;
- Prevenirea ulcere de presiune;
- Raspuns la pacient deteriorare;
- Comunicarea rezultatelor testului critice; si
- Prevenirea infectiilor asociate cu sange linii centrale.
Intentia acestor solutii si altele care au fost emise anterior este de a indruma re-design de ingrijirea pacientului proceselor de a preveni erorile umane inevitabile de la pacienti de fapt, ajunge.
Pacientul a propus Solutii de siguranta au fost deja revizuite de catre Comitetului International de Coordonare si consiliile consultative regionale in Europa si regiunea Asia-Pacific si OMS Aliantei. Observatiile lor au fost deja integrate in solutiile propuse. Orientul Mijlociu Consiliul consultativ se vor intalni la inceputul anului 2008, si comentariile sale vor fi incluse, cu intrarea primite de la revizuirii generale plan international. Acest studiu bazat pe Internet este una din etapele cele mai critice in procesul de dezvoltare Solutions.
Centru de colaborare este in mod special interesat de comentarii cu privire la continutul si fezabilitatea acestor solutii si ar deosebit de valoarea de intrare de la cei care s-au confruntat de fapt, evenimentele adverse de ingrijire a sanatatii, care se refera la solutiile propuse. Sondajul domeniu solicita, de asemenea despre obstacolele in calea folosind solutiile si modul in care Solutii ar putea fi adaptate pentru a gazdui realitati culturale in diferite regiuni ale lumii. Dupa ce feedback de la domeniul de revizuire a fost incorporat in Solutions, acestea vor fi din nou revizuita si apoi a actionat de catre Comitetului International de Coordonare in primavara anului 2008.
O diferentiere si aspect foarte pozitiva a activitatii de centru de colaborare a fost de natura colaborativa a lucrarilor, precum si faptul ca solutiile sunt revizuite de profesionisti diverse si pacienti din intreaga lume sa inteleaga mai bine de fezabilitate si aplicabilitatea lor, spune Karen H. Timmons , presedinte si director executiv, Comisiei mixte de Resurse, Inc comuna si Comisia Internationala., Inc
Primul set de pacientilor Solutii pentru Siguranta a fost lansat la inceputul acestui an. Aceste solutii abordat problemele legate de Look-alike, sunet-alike medicamente; identificarea corecta pacientului; mana peste comunicatii; gresit-ul, gresit-chirurgie pacientului; utilizarea de solutii concentrate de electroliti; reconciliere medical; cateter si misconnections tubulatura; refolosire ac si de siguranta de injectare; si igiena mana.
Intrebari despre sondaj camp poate fi adresate Gerry Castro, director de proiect, Comisiei mixte de Centrul International pentru siguranta pacientilor la gcastro@jointcommission.org. Pentru mai multe informatii despre siguranta pacientilor proiectul Solutions, va rugam sa accesshttp: / / www.jcipatientsafety.org.
Alianta Mondiala pentru siguranta pacientilor OMS este un program lansat in 2004 de catre sfarsitul anului OMS directorul general. Alianta, prezidat de Sir Liam Donaldson, Chief Medical Officer al Regatului Unit, adrese de 10 domenii majore de actiune:
- Global siguranta pacientilor Challenge vor electriza angajament global si de actiune privind un subiect siguranta pacientilor, care abordeaza un domeniu important de risc pentru toate tarile. In perioada 2005-2006, Global siguranta pacientilor Challenge se concentreaza asupra sanatatii asociate infectiei cu tema Clean Care este mai sigur Care. Pentru 2007-2008, Global siguranta pacientilor Challenge se va concentra pe tema interventiei chirurgicale mai sigure cu tema Safe Surgery Saves Lives.
- Pacientii pentru siguranta pacientilor se va asigura ca vocea de pacienti se afla in centrul de la nivel mondial a sigurantei pacientilor de circulatie.
- Raportare si de invatare vor promova de raportare valabil, de analiza si de a...

De sondaj releva diferente majore privind ingrijirea pacientilor cu psoriazis, Marea Britanie

De sondaj releva diferente majore privind ingrijirea pacientilor cu psoriazis, Marea Britanie Psoriazisul pacienti din Marea Britanie se confrunta cu diferite si, uneori, sub nivelurile standard de ingrijire, conform unui nou sondaj de catre Asociatia britanica de dermatologi si Royal Colegiul Medicilor.
Dr Colin Holden, Presedinte al Asociatiei Britanice de dermatologi, a declarat: Psoriazisul este o boala cronica inflamatorie de piele care pot avea un impact enorm fizice si psihologice, precum si ca acesti pacienti necesita un inalt standard de ingrijire. Acest audit a produs de date care arata in mod clar ca, la nivel national, NHS nu este pe cale de a oferi pacientilor cu nivelul de ingrijire pe care o merita. Elemente de baza, cum ar fi instalatiile de imbaiere, in mod corespunzator instruit personalul si accesul la tratamente lipsesc intr-o masura ingrijoratoare.
Rezultatele sondajului cheie ale departamentelor dermatologie Spital:
- 20% din unitati nu au nici o asistente medicale de specialitate dermatologie
- 32% nu au scaldat si instalatii corespunzatoare pentru a dus la pacientii adulti
- In 41% din unitati, tratamente topice au fost aplicate de catre asistenti medicali care au avut nici o formare dermatologie, sau de catre pacientii insisi
- Numai 40% din unitati au avut servicii de psihologie clinice disponibile pentru pacientii
- 5% din unitati nu au avut persoana instruit in mod corespunzator, un fizician medicale, monitorizarea de iesire UV a echipamentelor fototerapie, in ciuda acestui lucru fiind obligatorii
- 39% sunt limitate in prescrierea noi terapii biologice care vizeaza cauza de psoriazis, mai degraba decat simptome
- Cu toate acestea, media timpului de asteptare pentru numiri de rutina este de numai 10 saptamani - de mai jos, asteptati maxim de 12 saptamani
Context:
Psoriazisul este o boala cronica, boala care afecteaza recurente intre una si trei la suta din populatie si pot necesita tratament de lunga durata in-pacient spital.
Dr. David Eedy, dermatolog in judetul Armagh si unul dintre autorii studys, a declarat: dermatologi Pana cel mai recent, boli de piele, a fost administrata, fie de familie, sau pentru mai multe cazuri severe sau persistente, in spital, de catre specialisti, cu acces la ingrijire de zi si, in -servicii de pacient. Cu toate acestea, guvernele initiativa de a oferi ingrijire mai aproape de casa se schimba modul in care astfel de servicii sunt livrate. Ingrijire pentru pacientii cu psoriazis se schimba, de asemenea, odata cu aparitia de tratamente mai eficiente, cum ar fi Biologics.
Noi, prin urmare, efectuat un audit de o suta de Dermatologie departamente (unitati) in Marea Britanie pentru a evalua personal si facilitatile lor pentru pacientii cu psoriazis. Rezultatele expuse discrepante majore si o loterie cod postal in ingrijirea pacientilor. Ne va face guvernul constient de constatarile noastre.
1. De personal
Mai mult de una din zece unitati (11%) au consultanti care lucreaza in izolare, fara alte dermatologi. Mai mult, asistente medicale de specialitate dermatologice spori considerabil ingrijirea pacientului, dar unul din cinci departamente nu a avut nici asistente medicale de specialitate.
Dr. Holden, a declarat: auditul nostru arata ca unii dermatologi inca mai lucreaza singur, dar ne-ar dori sa vada retelele clinice dezvoltate, astfel incat sa Consultanta in toate lucrarile in cadrul echipelor si au sprijinul colegilor. De asemenea, ingrijorator este faptul ca 20 la suta din unitati nu au asistente medicale specializate dermatologie sa sprijine si sa educe pacientii cu boli de piele cronice inflamatorii, care mareste de auto-administrare de tratament la pacientii lor. Acest deficit trebuie sa fie abordate.
Cu toate acestea, o concluzie pozitiva a auditului este ca pacientii cu boli inflamatorii ale pielii au fost de asteptare o valoare mediana de 10 saptamani de numiri de rutina - de mai jos, asteptati maxim 12 saptamani.
2. De infrastructura si a resurselor
Natura anumitor tratamente topice este de asa natura ca aplicarea exacta de catre personal calificat, pentru a asigura nici o deteriorare a pielii sanatoase are loc, si ca instalatiile de scaldat sunt disponibile pentru a elimina de medicatie in conditii de siguranta dupa timpul tratamentului este completa. Cu toate acestea, in functie de audit, de o treime din unitati nu au avut de scaldat si instalatii corespunzatoare pentru a dus la pacientii adulti. In plus, in 41 la suta de unitati, tratamente topice au fost aplicate de catre asistenti medicali care au avut nici o formare dermatologie, sau de catre pacientii insisi.
Dr. Holden a declarat: Pacientii trebuie sa aiba acces la bai sau dusuri - este foarte regretabil faptul ca astfel de facilitati de baza, au fost percepute ca fiind necorespunzatoare in o treime din unitati. Este ingrijorator faptul ca, de asemenea, asistentele medicale atat de multe ingrijirea inpatients dermatologie au avut nici o formare dermatologice si de multe in-pacientii trebuie sa aplice tratamente lor.
Efectul de povara psihologica, sociala si fizice suportate de catre pacientii cu psoriazis este considerabila. Intr-adevar impactul emotional de psoriazis este de asa natura incat cat mai multe ca fiind unul din zece pacienti contempla de suicid, in special a celor de varsta mai tanara.
Cu toate acestea, studiul a relevat faptul ca serviciile de psihologie clinica au fost disponibile pentru adulti si copii in doar aproximativ 40 la suta de unitati.
Dr. Holden, a declarat: efectul cumulat al povara psihologica, sociala si fizice suportate de pacienti cu boli de piele cronice, cum ar fi psoriazis, este considerabila si servicii de psihologie clinica ar trebui sa fie mult mai accesibile pe scara la...

Siguranta pacientilor Autoritatea, desene siguranta pacientilor Awareness Week March 2-8

Siguranta pacientilor Autoritatea, desene siguranta pacientilor Awareness Week March 2-8 Pennsylvania siguranta pacientilor Autoritatea este marcaj siguranta pacientilor Awareness Week (martie 2-8), prin promovarea sfaturi de foi sale de consum, obtinute din datele primite de la instalatiile de asistenta medicala prin intermediul pacientilor Pennsylvania de siguranta Sistemul de raportare (PA-PSRS).
Siguranta pacientilor Autoritatea intelege rolul sau de educare a unitatilor de ing...

Pennsylvania siguranta pacientilor autoritatea este Marcarea siguranta pacientilor Awareness Week

Pennsylvania siguranta pacientilor autoritatea este Marcarea siguranta pacientilor Awareness Week Pennsylvania siguranta pacientilor Autoritatea este marcaj siguranta pacientilor Awareness Week (martie 2-8), prin promovarea sfaturi de foi sale de consum, obtinute din datele primite de la instalatiile de asistenta medicala prin intermediul pacientilor Pennsylvania de siguranta Sistemul de raportare (PA-PSRS).
Siguranta pacientilor Autoritatea intelege rolul sau de educare a unitatilor de ing...

Pennsylvania siguranta pacientilor Autoritatea Suporta "National siguranta pacientilor Ziua"

Pennsylvania siguranta pacientilor Autoritatea Suporta "National siguranta pacientilor Ziua" Pennsylvania siguranta pacientilor Autoritatea Nationala de astazi sprijina siguranta pacientilor zi, care este un efort national pentru a incuraja pacienti si familiile acestora sa participe pe deplin in domeniul asistentei medicale lor punand intrebari de invatare si de tot ceea ce pot despre chirurgia lor sau de boala.
Noi intelegem rolul important pe care pacientul are in prevenirea erorilo...

Agentia Nationala siguranta pacientilor Outlines modalitati de a imbunatati siguranta pacientilor pentru Copii si Tineri

Agentia Nationala siguranta pacientilor Outlines modalitati de a imbunatati siguranta pacientilor pentru Copii si Tineri Agentia Nationala siguranta pacientilor (NPSA) face apel la practicanti de sanatate si de personal in Anglia si Tara Galilor sa urmeze recomandarile, emis recent, pentru a imbunatati siguranta pacientilor pentru copii si tineri.
Consiliere urmeaza publicarea Revizuirea Siguranta pacientilor pentru copii si tineri, lansat de catre NPSA.
Una dintre principalele concluzii in raport, care se uit...

Aproape 80% din asistente medicale leziuni experienta ace ingrijirea pacientilor cu diabet zaharat

Aproape 80% din asistente medicale leziuni experienta ace ingrijirea pacientilor cu diabet zaharat Aproape 80 la suta din asistente medicale pentru ingrijirea pacientilor cu diabet zaharat au raportat care se confrunta cu cel putin un prejudiciu ace (NI), potrivit unui nou studiu publicat in editia actuala a curente Cercetare Medicala si Opinion.1 de studiu, ace de prejudiciu in grija asistentelor medicale acute grija de la pacientii cu diabet zaharat: un studiu retrospectiv, este primul care c...
Site-ul vnr.ro, serviciile si continutul acestuia va sunt oferite conditionat de acceptarea dvs fara nici o modificare a conditiilor din prezentul contract. Daca nu acceptati termenii si conditiile statuate in acest document, nu folositi site-ul vnr.ro si serviciile oferite prin intermediul lui.