Sortati dupa: Data | Popularitate | Vizualizari | Comentarii | Alfabetic

Jocuri cu violenta


Teen-Rated Video Games incarcate cu violenta

Teen-Rated Video Games incarcate cu violenta
Autori apel la medici si parintii sa se angajeze in discutii jucatori mass-media cu privire la violenta si implicatiile sale
Un nou studiu constata ca Teen-apreciate jocuri video contin cantitati semnificative de violenta si de moarte. Condusa de cercetatorii de la Centrul de mass-media si a copilului sanatate la Spitalul de Copii din Boston si la copii de risc de proiect la Scoala Harvard de Sanatate Publica, studiul apare 12 martie, in Medscape Medicina Generala (www.medgenmed.com), online, primul si singurul , revizuite de experti sursa primara generala jurnal medical, care este publicata by meddesign.
Folosind un esantion aleatoriu de 81 de jocuri video evaluat T (pentru Teen) de catre Entertainment Software Rating Board (ESRB), autorii studiului Kevin Haninger, un student de doctorat la Universitatea Harvard, Seamus Ryan, cercetator asociat, si Dr. Kimberly Thompson, co -fondator si director de cercetare pentru Centrul de mass-media si a copilului sanatate la Spitalul de Copii din Boston, caracterizat de continut joc legate de violenta, sange, si arme.
Ei au gasit violenta in 98 la suta de jocuri, reprezentand 36 la suta din timpul meu de joc joc, si sangele descrise in 42 la suta de jocuri. Decese cauzate de violenta au avut loc in 77 la suta de jocuri, la o rata medie de 122 de decese pe ora de joc, cu o jumatate de decese care implica caractere umane.
Acest studiu demonstreaza cantitativ ca T-apreciate jocuri video contine cantitati semnificative de violenta, vatamare, si moartea, a declarat plumb Haninger studys autorului, care de asemenea este afiliat cu Centrul si copiii riscul proiectului.
Haninger, Ryan, Thompson si a constatat ca 90 la suta din jocuri in esantionul aleatoriu recompensat sau solicitate jucator sa raneasca de caractere, 69 la suta recompensate sau solicitate jucator de a ucide, si 46 la suta recompensat sau solicitate de redare pentru a distruge obiecte.
Cu toate ca jocurile video nu a descrie intotdeauna de sange, 89 la suta de jocuri infatisata leziuni la caractere umane, inclusiv jucator, si 54 la suta de jocuri infatisata leziuni la caractere non-umane. In general, autorii observat 11499 caracter de decese in aproximativ 95 de ore de joc de la esantionul aleatoriu, inclusiv 5689 decese umane.
Arme In ansamblu, 88 la suta din jocuri de infatisata, altele decat organismul, 73 la suta descris utilizarea corpului ca o arma, si 59 la suta a permis jucatorilor pentru a selecta armele. Caracterele a folosit o mare varietate de arme pentru a comite acte violente, cu 51 la suta de jocuri de reprezentandu-cinci sau mai multe tipuri de arme.
Un total de 69 la suta de jocuri folosite arme de proiectile pentru violenta, 57 la suta folosit tunuri, 54 la suta de jocuri utilizate explozivilor, 44 la suta cutite folosite sau sabii, 33 la suta de foc utilizat, 30 la suta utilizate magie, 14 la suta substante toxice folosite, si 54 la suta utilizate alte tipuri de arme (de exemplu, automobile, ciocane, bastoane de politie).
Potrivit ESRB, T-evaluat jocurile video pot fi adecvate pentru persoanele cu varsta de 13 ani si mai in varsta si poate contine violenta, usoara sau puternica limba, si / sau teme sugestive. Descriptorii de ESRB de continut pentru acte de violenta au fost atribuite la 95% din jocuri in esantion aleatoriu, oferind un bun indiciu ca un joc video continute violenta.
Haninger, Ryan, precum si Thompson, de asemenea, evaluat continutul a doua R-evaluat de filme, Matrix si Matrix: Reloaded, asociat cu T-evaluat joc video Enter The Matrix. In comparatie cu jocul video, filme cuprinse violentei in mod semnificativ mai mic (10 si 16 la suta din timp pe ecran, respectiv) si mai putine decese umane pe ora (18 si 22, respectiv).
Joc video continute 45 la suta timpul meu de joc violent joaca si 117 decese umane pe ora, cele mai multe dintre care au fost ofiteri de politie, agenti de paza, si a lucratorilor postale. In timp ce filme continute de sange si de jocuri video nu, toate violenta portretizat grafice care implica artele martiale arme si munitii.
Autorii au remarcat, de asemenea, comercializarea de eco-R-evaluat si de divertisment a altor maturi pentru copii. Introduceti jocul Matrix manualul continute de o reducere de 3 dolari fata de achizitionarea de DVD-Matrix. T-evaluat Alte jocuri video continea un personaj bazat pe un star de film pentru adulti si muzica de albume care au primit Parental Advisory Etichete, ducand autorii sa recomande ca Comisia Federala de Comert (FTC) ia in considerare examinarea eco-comercializarea atat violente si non - de divertisment violente pentru copii.
Pentru derularea studiului, autorii selectate aleatoriu 81 T-apreciate jocuri video de la toate T-396 evaluat titluri joc lansat pe consolele de jocuri video majore in Statele Unite pana in aprilie ...

Legatura dintre online de jocuri si violenta omorat Oprit

Legatura dintre online de jocuri si violenta omorat Oprit Oamenii care joaca jocuri violente online, de fapt, se simt mai relaxat si mai putin suparat dupa ce acestea au jucat.
Aceasta este concluzia de Miss Jane Barnett si colegii sai de la Universitatea Middlesex. Rezultatele lor au fost prezentate la British Psychological societaii de Conferinta Anuala de la Dublin, miercuri, 2 aprilie 2008.
Psihologi a recrutat 292 de sex masculin si de sex feminin joc on-line, care joaca jocul World of Warcraft. Jucatori, cu varste cuprinse intre 12 si 83 ani, au fost rugati sa completeze un chestionar privind furie, agresiune si de personalitatea si apoi a jucat jocul timp de doua ore.
Dupa acest timp au fost...

Psihologii statul Iowa Bijuterii Prima Studiu privind Violenta desensibilizarea de la jocuri video

Psihologii statul Iowa Bijuterii Prima Studiu privind Violenta desensibilizarea de la jocuri video De cercetare conduse de o pereche de psihologi Iowa State University sa dovedit a fi pentru prima data, ca expunerea la jocuri video violente pot desensitize persoanelor fizice de a-violentei reale de viata.
Nicholas Carnagey, Iowa State un instructor de psihologie si asistent de cercetare, precum si ISU Distinsi profesor de psihologie Craig Anderson colaborat la studiu cu Brad Bushman, un fost...

Violent TV, jocuri Pack un motor puternic de Sanatate Publica Amenintare

Violent TV, jocuri Pack un motor puternic de Sanatate Publica Amenintare Urmarind mass-media violenta creste semnificativ riscul ca un vizualizator sau video player joc se vor comporta agresiv in ambele pe termen scurt si lung, potrivit unui Universitatea din Michigan studiu publicat ieri intr-un numar special al Journal of Adolescent Health.
Studiul, de L. Rowell Huesmann, comentarii mai mult de o jumatate de secol de cercetare privind impactul expunerii la violent...

Psihologii Publica 3 noi studii La video violente Efecte Game On Tineri

Psihologii Publica 3 noi studii La video violente Efecte Game On Tineri Nou de cercetare prin Iowa State University psihologi ofera mai multe dovezi concrete de efectele negative ale expunerii la jocuri video violente asupra comportamentului copiilor si adolescentilor.
ISU Distinsi profesor de psihologie Craig Anderson, asistent profesor de psihologie Douglas Gentile, si doctorand Katherine parts Buckley rezultatele a trei studii de noi in cartea lor, video violent...

Adolescentii emotional a starnit Prin Violent Video Games

Adolescentii emotional a starnit Prin Violent Video Games Un nou studiu a constatat ca adolescentii care se joaca jocuri video violente pot prezenta lungite efecte asupra functiei creierului, inclusiv activitatea a crescut in regiune a creierului care guverneaza excitatia emotionale si scaderea activitatii in functia executiva creierul, care este asociata cu controlul, focalizarea si de concentrare. Constatarile au fost prezentate la reuniunea anuala a S...

De auto-control poate fi afectate de violente de expunere media

De auto-control poate fi afectate de violente de expunere media Ar putea fi un cerc vicios - prea mult timp vizionarea violenta la TV si in jocuri video pot afecta persoane o capacitate de a lua decizii sensibile despre violenta vizionarea la TV si joaca jocuri video violente.
Verdictul final la aceasta dilema este inca, dar mai multe studii la nivel national sunt investigheaza posibilele legaturi intre expunerea la violenta mass-media si modul in care crei...

Iowa Psihologii de stat Exploreaza de Politici Publice si efecte ale mass-media Violenta asupra copiilor

Iowa Psihologii de stat Exploreaza de Politici Publice si efecte ale mass-media Violenta asupra copiilor Desi mass-media de sute de studii de violenta se leaga de agresiune la copii si adolescenti, cele mai multe tentative de politica publica pentru a reduce expunerea la violenta Copii mass-media din SUA au esuat. Eforturile de a restrictiona accesul copiilor la jocuri video violente au fost lovit de catre instantele judecatoresti ca o incalcare a drepturilor asupra copiilor Primul Amendament.
Tre...
Site-ul vnr.ro, serviciile si continutul acestuia va sunt oferite conditionat de acceptarea dvs fara nici o modificare a conditiilor din prezentul contract. Daca nu acceptati termenii si conditiile statuate in acest document, nu folositi site-ul vnr.ro si serviciile oferite prin intermediul lui.