Cercetatorii au descoperit ca un aport 4.72 la suta mai mare alimentar de aminoacizi, acid glutamic, ca la suta din total de proteine dietetice corelat cu grup mai mica medie a tensiunii arteriale sistolice, mai mici de 1.5 - 3.0 milimetri de mercur (mm Hg). Grup de presiune medie diastolica a fost mai mica de 1.0 - 1.6 mm Hg.
Tensiunea arteriala sistolica este forta atunci cand inima bate; diastolica este presiunea atunci cand inima se sprijina intre bate.
Aceasta presiune medie, mai mici de sange pare mici dintr-o perspectiva individuala. Dar, pe o scara de populatie, aceasta reprezinta o reducere cu potential important, a spus Ieremia Stamler, MD, autorul principal al studiului.
Se estimeaza ca o populatiile reducerea tensiunii arteriale sistolice medie de 2 mm Hg-ar putea reduce rata de accident vascular cerebral deces cu 6 la suta si de a reduce mortalitatea de o boala coronariana cu 4 la suta, a declarat Stamler, profesor emerit al Departamentului de Medicina Preventiva, in cadrul Scolii de Feinberg Medicina de la Universitatea Northwestern din Chicago, Ill
Bazat pe American Heart Association 2009 statistici, 6 la suta din decesele accident vascular cerebral ar fi mai mult de 8600 de persoane si patru la suta din decesele coronariene reprezinta aproximativ 17800 vieti salvate pe an.
Tensiunea arteriala este un factor major de risc a bolilor cardiovasculare, si tensiunii arteriale tinde sa creasca odata cu varsta, incepand de la inceputul anului de viata, astfel ca majoritatea populatiei SUA de varsta 35 si mai in varsta este afectata de pre-hipertensiune arteriala sau hipertensiune arteriala, a spus el. Avem o problema masive de sanatate publica, si incearca sa se ocupe de aceasta strategie, care a prevalat de ani de zile - diagnostic si tratament de droguri - este inadecvat. In timp ce punct de vedere clinic util, acesta nu ca o abordare pe termen lung pentru care se incheie aceasta problema masiv.
Singura abordare pe termen lung este de a preveni hipertensiune arteriala pre-si hipertensiune arteriala de stilul de viata imbunatatit, Stamler spus. Aceasta include mentinerea unui organism sanatos in greutate, avand o baza de fructe si legume-model bogat de alimentatie si care participa la a activitatii fizice regulate. Studiu sale anterioare, INTERSALT, a fost rol major in sprijinirea arata ca dietele de sare de mare sa contribuie la hipertensiune arteriala.
In studiul curent, cercetatorii au examinat aminoacizi dietetic, blocurile de proteine. Acid glutamic este acidul cele mai frecvente amino si conturile pentru aproape un sfert (23 la suta), ale proteinei in proteine vegetale si aproape o cincime (18 la suta), de proteine animale, Stamler a spus.
Cercetatorii au analizat datele din studiu international de pe Macro / micronutrienti si Blood Pressure (Intermap), pe 4680 persoane cu varsta de 40 in 17 populatiile rurale si urbane in China, Japonia, Marea Britanie si Statele Unite. Intermap este un studiu de baza a populatiei cu scopul de a clarifica rolul de nutrienti multiple in etiologia nefavorabile modele tensiunii arteriale predominante pentru cele mai multe de varsta mijlocie si persoanele mai in varsta. Stamler si colegii sai au analizat datele de la opt teste de presiune arteriala, patru anchete dieta rechemare si doua de 24 de colectii ora urina pentru fiecare participant.
Desi grupul nostru de cercetare, iar altele mai devreme a raportat o asociere intre consumul ridicat de proteine de legume si scaderea tensiunii arteriale, in masura in ca...






